S mobilní aplikací innosvět verze 2.0 získáte nový rozměr kontroly energií

Děkujeme všem uživatelům mobilní aplikace innosvět, kteří nám poskytli podněty na vylepšení stávající aplikace.
Nová aplikace verze 2.0 reaguje na vaše přání a přináší řadu vychytávek jako zrychlené přihlášení otiskem prstu, platební bránu
a celkově se velmi přibližuje portálu innosvět. Novou verzi aplikace snadno poznáte podle spodní navigační lišty.

Jeden innogy účet

K přihlášení do aplikace i ‍portálu postačí jeden innogy účet

Snadná registrace

Nový innogy účet vytvoříte velmi jednoduše a zdarma

Vše přehledně

K innogy účtu připojte všechna svá odběrná místa u ‍innogy

Kdykoliv online

K aplikaci máte přístup 24 hodin 7 dní v týdnu

Přehledná úvodní obrazovka

  • Všechna vaše odběrná místa přehledně
    a pohromadě
  • Aktuální stav vašich plateb u innogy
  • Vyčíslený přeplatek nebo nedoplatek dle zadávaných stavů
  • Ihned vidíte všechny sjednané služby

Unikátní přehled o spotřebě v křivkách

  • Vyhněte se neočekávaným nedoplatkům
  • Zpřesněte svou spotřebu průběžným zadáváním stavů plynoměru/elektroměru
  • Vkládejte ručně aktuální stav spotřeby nebo kontrolujte senzor
  • Mějte přehled o historii spotřeby díky detailu měsíce

Veškeré informace o platbách

  • Mějte faktury přehledně po ruce
  • Snadná změna záloh přímo v aplikaci
  • Získejte přehled o zaplacených zálohách
  • Případný nedoplatek či upomínku můžete uhradit online

Původní verze aplikace innosvět

Pokud nemáte na svém mobilu nastavenou automatickou aktualizaci aplikace innosvět, může se stát, že máte stále původní verzi aplikace. Doporučujeme aktualizovat na nejnovější verzi přímo ve storu GooglePlay.
Nová verze aplikace nabízí mnohem více informací k vašim energiím.

Původní verze aplikace innosvět

  • Úvodní obrazovka bez aktuálního stavu
  • Základní zobrazení grafů spotřeby a nákladů
  • Žádné dokumenty ani informace k upomínkám či jiným platbám
  • Aplikace bez spodní navigační lišty

 

Nejčastěji se ptáte

Časté dotazy k mobilní aplikaci innosvět

  • Co budu potřebovat k využívání aplikace innosvět

    Budete potřebovat mobilní telefon či tablet s operačním systémem Android 5.1 a vyšší nebo mobilní telefon s operačním systémem iOS 12.0 a vyšší. Internetové připojení (mobilní data nebo Wi-Fi) potřebujete pro instalaci aplikace a aktualizaci údajů o spotřebě.

  • Mohu aplikaci innosvět využívat, i když nejsem zákazník innogy?

    Ano, samozřejmě můžete. Po vytvoření nového innogy účtu na úvodní přehledové obrazovce zvolíte Přidat místo mimo innogy. Aplikace pak funguje jako „deníček“ pro zaznamenávání stavů spotřeby a žádné vyčíslení přeplatku/nedoplatku ani aktuální stav plateb není možné.
    Jakmile jednou pod innogy účet přidáte první místo mimo innogy, nelze pod ten samý innogy účet přidat jiné místo u innogy. 

  • Jak je to s heslem do aplikace?

    Heslo si volíte sami již při registraci innogy účtu a je jen na vás, zda se budete do aplikace přihlašovat pomocí hesla, krátkého PINu, otiskem prstu, znakem či rozpoznáním obličeje. Změnu hesla provedete jednoduše přímo v aplikaci.
    Pokud si nevíte rady s heslem k původní verzi aplikace innosvět (aplikace bez spodní navigační lišty), neváhejte nás kontaktovat na 800 016 016.

  • Jakým způsobem mohu do aplikace zadávat stav na plynoměru/elektroměru?

    Pokud máte instalovaný a aktivovaný senzor, o zadávání stavu plynoměru se stará senzor za vás a jiný způsob zadání stavu není možný. Údaje o spotřebě se ze senzoru do aplikace přenášejí automaticky, a to do 1 hodiny od úspěšného odvysílání dat senzorem.

    Pokud senzor na plynoměru nemáte nebo máte elektroměr, můžete stavy měřidel zadávat buď manuálně přes klávesnici mobilu/tabletu nebo „vyfotit“ pomocí OCR čtečky ve vašem mobilu/tabletu. Digitální měřidla doporučujeme zadávat manuálně. První stav zadejte co nejdříve po stažení aplikace – významně tak zpřesníte vyčíslení výsledku fakturace (přeplatku/nedoplatku). Čím častěji zadáváte stavy spotřeby, tím je výpočet a modelace křivek přesnější. Nový stav lze však zadat nejdříve za 1 hodinu.

    Za každý den pak v aplikaci uvidíte v detailu pouze jeden stav (ten poslední nejvyšší).

  • Mohu si ručně zadaný stav upravit nebo celý smazat?

    V Detailu měsíce lze již zadané stavy v aktuálním fakturačním období upravovat, popř. i smazat. Na Detail měsíce se ‍dostanete z ‍Detailu spotřeby pod křivkou s ‍náklady.

  • Za jak dlouho se promítne změna záloh do aplikace?

    Pokud si změníte u innogy zálohy (osobně, telefonicky či pomocí aplikace nebo portálu), změna se ihned promítne jak do ‍aplikace, tak do ‍portálu innosvět.

  • Může se v aplikaci vyčíslený přeplatek/nedoplatek lišit od skutečného vyúčtování?

    V aplikaci je fakturační období stanoveno na 365 dnů od posledního pravidelného vyúčtování, což se ve skutečnosti často liší. Výpočet přeplatku/nedoplatku zahrnuje vám přiznané slevy (např. slevu z ceny plynu pro držitele průkazu ZTP/P), zaplacené akontace a uhrazené zálohy, přičemž jako „uhrazené“ jsou započítávány i vaše budoucí předepsané zálohy splatné v následujících měsících. Výpočet však nezahrnuje bonusy, vystavené smluvní pokuty ani platby za pronájem LED žárovek, detektorů apod. Skutečné vyúčtování se tedy může lišit.

  • Co znamená, když si nastavím zaslání faktury do aplikace?

    Rozhodnutím, že již nechcete dostávat pravidelné vyúčtování v papírové podobě, si při aktivaci Elektronické faktury zvolíte, kam chcete dostávat pravidelné vyúčtování. Všechny faktury uvidíte vždy v aplikaci/portálu innosvět a zároveň máte možnost si nechat poslat fakturu ve formátu PDF do e-mailu. Pak vyberte, že fakturu chcete dostávat Do e-mailu. O každé nové faktuře vás budeme informovat e-mailem/SMS, podle nastavení při aktivaci.