S mobilní aplikací innosvět verze 2.0 získáte nový rozměr kontroly energií
Děkujeme všem uživatelům mobilní aplikace innosvět, kteří nám poskytli podněty na vylepšení stávající aplikace.Nová aplikace verze 2.0 reaguje na vaše přání a přináší řadu vychytávek jako zrychlené přihlášení otiskem prstu, platební bránu
a celkově se velmi přibližuje portálu innosvět. Novou verzi aplikace snadno poznáte podle spodní navigační lišty.
Přehledná úvodní obrazovka
-
Všechna vaše odběrná místa přehledně
a pohromadě - Aktuální stav vašich plateb u innogy
- Vyčíslený přeplatek nebo nedoplatek dle zadávaných stavů
- Ihned vidíte všechny sjednané služby
Unikátní přehled o spotřebě v křivkách
- Vyhněte se neočekávaným nedoplatkům
- Zpřesněte svou spotřebu průběžným zadáváním stavů plynoměru/elektroměru
- Vkládejte ručně aktuální stav spotřeby nebo kontrolujte senzor
- Mějte přehled o historii spotřeby díky detailu měsíce
Veškeré informace o platbách
- Mějte faktury přehledně po ruce
- Snadná změna záloh přímo v aplikaci
- Získejte přehled o zaplacených zálohách
- Případný nedoplatek či upomínku můžete uhradit online
Původní verze aplikace innosvět
Nová verze aplikace nabízí mnohem více informací k vašim energiím.
Původní verze aplikace innosvět
- Úvodní obrazovka bez aktuálního stavu
- Základní zobrazení grafů spotřeby a nákladů
- Žádné dokumenty ani informace k upomínkám či jiným platbám
- Aplikace bez spodní navigační lišty
Nejčastěji se ptáte
Časté dotazy k mobilní aplikaci innosvět
-
Budete potřebovat mobilní telefon či tablet s operačním systémem Android 5.1 a vyšší nebo mobilní telefon s operačním systémem iOS 12.0 a vyšší. Internetové připojení (mobilní data nebo Wi-Fi) potřebujete pro instalaci aplikace a aktualizaci údajů o spotřebě.
-
Ano, samozřejmě můžete. Po vytvoření nového innogy účtu na úvodní přehledové obrazovce zvolíte Přidat místo mimo innogy. Aplikace pak funguje jako „deníček“ pro zaznamenávání stavů spotřeby a žádné vyčíslení přeplatku/nedoplatku ani aktuální stav plateb není možné.
Jakmile jednou pod innogy účet přidáte první místo mimo innogy, nelze pod ten samý innogy účet přidat jiné místo u innogy. -
Heslo si volíte sami již při registraci innogy účtu a je jen na vás, zda se budete do aplikace přihlašovat pomocí hesla, krátkého PINu, otiskem prstu, znakem či rozpoznáním obličeje. Změnu hesla provedete jednoduše přímo v aplikaci.
Pokud si nevíte rady s heslem k původní verzi aplikace innosvět (aplikace bez spodní navigační lišty), neváhejte nás kontaktovat na 800 016 016. -
Pokud máte instalovaný a aktivovaný senzor, o zadávání stavu plynoměru se stará senzor za vás a jiný způsob zadání stavu není možný. Údaje o spotřebě se ze senzoru do aplikace přenášejí automaticky, a to do 1 hodiny od úspěšného odvysílání dat senzorem.
Pokud senzor na plynoměru nemáte nebo máte elektroměr, můžete stavy měřidel zadávat buď manuálně přes klávesnici mobilu/tabletu nebo „vyfotit“ pomocí OCR čtečky ve vašem mobilu/tabletu. Digitální měřidla doporučujeme zadávat manuálně. První stav zadejte co nejdříve po stažení aplikace – významně tak zpřesníte vyčíslení výsledku fakturace (přeplatku/nedoplatku). Čím častěji zadáváte stavy spotřeby, tím je výpočet a modelace křivek přesnější. Nový stav lze však zadat nejdříve za 1 hodinu.
Za každý den pak v aplikaci uvidíte v detailu pouze jeden stav (ten poslední nejvyšší).
-
V Detailu měsíce lze již zadané stavy v aktuálním fakturačním období upravovat, popř. i smazat. Na Detail měsíce se dostanete z Detailu spotřeby pod křivkou s náklady.
-
Pokud si změníte u innogy zálohy (osobně, telefonicky či pomocí aplikace nebo portálu), změna se ihned promítne jak do aplikace, tak do portálu innosvět.
-
V aplikaci je fakturační období stanoveno na 365 dnů od posledního pravidelného vyúčtování, což se ve skutečnosti často liší. Výpočet přeplatku/nedoplatku zahrnuje vám přiznané slevy (např. slevu z ceny plynu pro držitele průkazu ZTP/P), zaplacené akontace a uhrazené zálohy, přičemž jako „uhrazené“ jsou započítávány i vaše budoucí předepsané zálohy splatné v následujících měsících. Výpočet však nezahrnuje bonusy, vystavené smluvní pokuty ani platby za pronájem LED žárovek, detektorů apod. Skutečné vyúčtování se tedy může lišit.
-
Rozhodnutím, že již nechcete dostávat pravidelné vyúčtování v papírové podobě, si při aktivaci Elektronické faktury zvolíte, kam chcete dostávat pravidelné vyúčtování. Všechny faktury uvidíte vždy v aplikaci/portálu innosvět a zároveň máte možnost si nechat poslat fakturu ve formátu PDF do e-mailu. Pak vyberte, že fakturu chcete dostávat Do e-mailu. O každé nové faktuře vás budeme informovat e-mailem/SMS, podle nastavení při aktivaci.