S mobilní aplikací innosvět získáte víc než jen přehled o spotřebě energií

Začínáme s aplikací innosvět

  • Projděte si registraci krok za krokem.

Základní funkce

  • Kontrolujte přeplatek/nedoplatek.
  • Zadávejte stav z elektroměru či plynoměru ručně nebo využijte chytrý senzor spotřeby.

Přehled plateb a změna záloh

  • Získejte přehled o zaplacených zálohách.
  • Upravte si jednoduše zálohy podle potřeby.
  • Mějte faktury přehledně po ruce.

Elektronická fakturace

  • Přejděte na elektronickou fakturu.
  • Je to snadné a ještě tím budete šetřit přírodu.

 

Nejčastěji se ptáte

Časté dotazy k mobilní aplikaci innosvět

  • Co budu potřebovat k využívání aplikace innosvět

    Budete potřebovat mobilní telefon či tablet s operačním systémem Android 4.4 a vyšší nebo mobilní telefon s operačním systémem iOS 9.0.1 a vyšší. Internetové připojení (mobilní data nebo Wi-Fi) potřebujete pro instalaci aplikace a aktualizaci údajů o spotřebě.

  • Mohu aplikaci innosvět využívat, i když nejsem zákazník innogy?

    Ano, samozřejmě můžete. Po stažení aplikace zvolíte „nemám smlouvu u innogy“ a ihned vstupuje do aplikace bez jakékoliv registrace a ověření. Zadáte pouze název místa spotřeby. Přidání adresy je dobrovolné. Aplikace pak funguje jako „deníček“ pro zaznamenání stavů spotřeby a žádné vyčíslení přeplatku/nedoplatku není možné. Plnou funkcionalitu aplikace využijete, pokud se přihlásíte jako zákazník innogy.

  • Jak je to s heslem do aplikace?

    V případě, že se registrujete jako zákazník innogy, přijde vám během několika desítek sekund vámi zvoleným způsobem (SMS nebo e-mail) heslo. Heslo zadejte do aplikace a uschovejte si jej, např. pro případ propojení s dalšími mobily v rámci domácnosti. Pokud se vám nepodaří heslo zadat na 3 pokusy, dojde k zablokování účtu. Odblokovat účet můžete pomocí Reset hesla z menu Uživatelské účtu (přijde vám nové heslo) nebo nás kontaktujte 800 906 906.

  • Jakým způsobem mohu do aplikace zadávat stav na plynoměru/elektroměru?

    Pokud máte instalovaný a aktivovaný senzor, o zadávání stavu plynoměru se stará senzor za vás a jiný způsob zadání stavu není možný. Údaje o spotřebě se ze senzoru do aplikace přenášejí automaticky, a to do 1 hodiny od úspěšného odvysílání dat senzorem.

    Pokud senzor na plynoměru nemáte nebo máte elektroměr, můžete stavy měřidel zadávat buď manuálně přes klávesnici mobilu/tabletu nebo „vyfotit“ pomocí OCR čtečky ve vašem mobilu/tabletu. Digitální měřidla doporučujeme zadávat manuálně. První stav zadejte co nejdříve po stažení aplikace – významně tak zpřesníte vyčíslení výsledku fakturace (přeplatku/nedoplatku). Čím častěji zadáváte stavy spotřeby, tím je výpočet a modelace křivek přesnější. Nový stav lze však zadat nejdříve za 1 hodinu.

    Za každý den pak v aplikaci uvidíte v detailu pouze jeden stav (ten poslední nejvyšší).

  • Mohu si ručně zadaný stav upravit nebo celý smazat?

    V Detailu měsíce lze již zadané stavy v aktuálním fakturačním období upravovat, popř. i smazat. Na Detail měsíce se dostanete z Detailu spotřeby pod křivkou s náklady.

  • Za jak dlouho se promítne změna záloh do aplikace?

    Pokud si změníte u innogy zálohy, změna se ihned promítne i do aplikace.

  • Může se v aplikaci vyčíslený přeplatek/nedoplatek lišit od skutečného vyúčtování?

    V aplikaci je fakturační období stanoveno na 365 dnů od posledního pravidelného vyúčtování, což se ve skutečnosti často liší. Výpočet přeplatku/nedoplatku zahrnuje vám přiznané slevy (např. slevu z ceny plynu pro držitele průkazu ZTP/P), zaplacené akontace a uhrazené zálohy, přičemž jako „uhrazené“ jsou započítávány i vaše budoucí předepsané zálohy splatné v následujících měsících. Výpočet však nezahrnuje bonusy, vystavené smluvní pokuty ani platby za pronájem LED žárovek, detektorů apod. Skutečné vyúčtování se tedy může lišit.

  • Co znamená, když si nastavím zaslání faktury do aplikace?

    Rozhodnutím, že již nechcete dostávat pravidelné vyúčtování v papírové podobě, si při aktivaci Elektronické faktury zvolíte, kam chcete dostávat pravidelné vyúčtování. Všechny faktury uvidíte vždy v aplikaci/portálu innosvět a zároveň máte možnost si nechat poslat fakturu ve formátu PDF do e-mailu. Pak vyberte, že fakturu chcete dostávat Do e-mailu. O každé nové faktuře vás budeme informovat e-mailem/SMS, podle nastavení při aktivaci.